2009. október 10., szombat

Gorog bagettek savobol


A nev nem hivatalos, en kereszteltem igy :) Eloszor sima zsemleknek indultak, aztan varialtam, hogy nehogy tul egyszeru legyen. Mivel jocskan van savom a hutoben, igy ismet ezt a tesztat keszitettem el, csak most tejfol helyett joghurtot tettem bele.
Amikor alaposan megkelt a tesztam, 5 egyenlo reszre osztottam, gombolyure formaltam es egyenkent atgyurtam.




Kor alakura nyujtottam, megszortam feta darabkakkal es fekete olivaval, az itt leirtak szerint bagettnek formaztam.
Tepsin meg bo 1 orat kelesztettem, az utolso 15 percben eles kessel bevagdostam a tetejet.
Vizet permeteztem ra es 200 fokon 25 percig sutottem.


Persze a tokeletes bagett messze nem ilyen, de izre finom, kulonleges.



4 megjegyzés:

Mónika írta...

El is hiszem hogy fincsi!

Limara írta...

nagyon jól néz ki, szinte érzem az illatát! :))

Edó írta...

Hat azert van meg mit tanulnom kulalakra, de illata es ize az volt bizony ;)

Belly írta...

Nagyon jól néz ki!