2009. október 31., szombat

Dios-mogyoros kocka




Ez a suti olyan finom, hogy huuuuuuuuuuu :) Nagyon hamar es egyszeruen elkeszitheto, ugyhogy nalam abszolut nyero. Ottis ajanlotta, amikor a suritett tejrol volt szo. Elso ranezesre nem gondoltam volna, hogy ennyire fog izleni.


Hozzavalok:
  • 300 g keksz (edes legyen!)
  • 200 g vaj
  • 200 g finom fajta etcsokolade
  • 100 g sotlan mogyoro
  • 100 g dio
  • 1 tubus (170g) suritett tej (legkozelebb 2-ot teszek, mert 1 nem eleg) 
Elkeszites:
  1. A kekszet ledaraltam es az olvasztott vajjal osszegyurtam, kismeretu tepsibe nyomkodtam.
  2. A diot es mogyorot ket folia kozott sodrofaval aprora tortem, a masszara szortam.
  3. A csokit husklopfoloval osszetortem (szinten ket folia kozott), ezt is raszortam.
  4. Vegul egynletesen racsorgattam a suritett tejet es 180 fokon 30 percig sutottem.
  5. Erdemes megvarni amig kihul, hogy ne torjon (mi nem vartuk meg!:))
Annyira rajartunk, hogy fele sem maradt meg. Olyan abbahagyhatatlan suti.

1 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon örülök, hogy ízlett!Ezzel a sütivel én is így vagyok, addig eszem amíg van belőle :-)