2009. október 18., vasárnap

Sutotokos muffin


Nem vagyok egy nagy muffin rajongo, eleg ritkan sutok, de most kezdeni kellett meg valamit a sutototokkel. Erdetileg tokos makos pitet terveztem, de idoszukeben muffin lett.
Joghurtos muffintesztat vettem alapul, ehez kerult a tobbi kiegeszito.

Hozzavalok:
Nedves anyagok:
  • 2 tojas
  • 5 dkg barna nadcukor
  • 5 ek mez
  • 0,5 dl olaj
  • 150 gr joghurt
Szaraz anyagok:

  • 20 dkg liszt
  • 2 tk sutopor
  • 1 tk fahej
  • 1 tk vaniliakivonat
Elkeszites:

A nedves anyagokat kikeverem, utana a szarazakat, vegul a kettot oszevegyitem, hozzaadok 10 dkg lereszelt sutotokot.
A muffinformakat megtoltom felig a tesztaval es mindenik tetejere egy-egy fel diot helyezek.
180 fokon 20 percig sutom (tuproba). 15 db muffin lett ebbol az adagbol.
Reggelire egy csesze tejjel, teaval erdemes fogyasztani.

2 megjegyzés:

Mónika írta...

Na megyek én is sütőtököt készíteni. Finom lehetett.:))

Edó írta...

Mit keszitesz belole?