2011. május 21., szombat

Gitár torta



Ezt a tortát sógornőm szülinapjára készítettem. Nagyon szeretne egy gitárt, így legalább tortában megkapta :)

2x10 tojásos kakaós piskóta, tiramisu krémmel töltve, fondanttal burkolva. Hatalmas lett, nem mértem le, de szerintem 6 kg simán megvolt.

Elég kevés időm volt rá, kissé sietve raktam össze, sőt, be sem tudtam már fejezni, így a férjem rajzolta rá a húrokat. És ő is fotózta.


Nagyon örült az ünnepelt, tetszett neki, és mindig mondom, ennek a munkának éppen ez a lényege. Tehát ismét megérte a fáradozást, mert valakinek örömet szerezhettem vele.

7 megjegyzés:

Éva írta...

Fantasztikusakat készítel, nagyon ügyes vagy!

sedith írta...

Gyönyörű, Edó!!!:) Le a kalappal, ismét!:)
Tudom, mivel járt ez a torta, ugyanis rögtön az esküvőnk után, a férjem szülinapjára szintén gitárt készítettem neki. Méghozzá életnagyságban. Igaz, ajándékként mellé, ő az igazit is megkapta tőlem és a család többi részétől, de ennek is nagyon örült.
Valahol fotóm is van róla, tényleg, előbányászhatnám, hoyg megmutassam kezdeti ügyetlenkedés gyanánt.:)

Kati írta...

Ez igen, nagyon ügyes vagy.

Adél írta...

Egyik szebb mind a másik!!

Mary írta...

Csoda szép lett Edó! Nagyon ügyes vagy! :)

atira írta...

Nagyon jó lett !

Anyatigris írta...

Nagyon jó lett!:)
És a férjednek is dicséret, mert én tuti nem tudtam volna ilyen egyenes húrokat húzni!:)