2011. február 14., hétfő

Duplacsokis muffin kedvesemnek


Ezeket a kis muffinokat készítettem meglepibe kedves páromnak.
 Én nem vagyok elfogult a Valentin napot illetően, én úgy gondolom, nagyon is helyénvaló ez az ünnep, azoknak, akik tisztelettel meg is tudják ünnepelni.


Igenis nagyon szerelmes vagyok -még 6 év után is - az én férjembe, aki tesz is róla, hogy ez így legyen.
Imádom ezt az embert, akivel egyek vagyunk. Szeretjük az ünnepeket, mert ünnepek mindig kellenek. Még akkor is kötelező valamit ünnepelni, ha épp nincs semmilyen hivatalos ünnep. Mert felfrissíti a szívet-lelket és mosolyt csal az arcunkra.

Készültem más meglepivel is, egyelőre ezeket csempészem valahogy a munkahelyére, hogy addig is amíg hazérne, legyen szép napja és érezze, hogy fontos nekem:)


Nos, a muffin az őrült finom, nagyon régi recept, E.Margit oldaláról, régebben gyakran készítettem. Leginkább azért választottam ezt, mert szerintem díszítve nagyon aranyosak és kedvesek ezek a sütik.

Hozzávalók:

  • száraz hozzávalók: 25 dkg liszt, 12,5 dkg cukor, 2 evőkanál kakaópor, 2 teáskanál sütőpor, fél teáskanál szódabikarbóna, 15 dkg csokilencse v.csokidarabok (10 dkg-át tettem)
  • nedves hozzávalók: 1 tojás, 1 teáskanál vaníliaaroma, 2,5 dl tej, 1 dl olaj
  • tetejére: 10 étcsokoládé+2 dl tejszín (hulala), 10 dkg fehér csokoládé+1 dl tejszín, színes cukorkák
Elkészítése:
  • Külön tálban összekeverjük a nedves és száraz hozzávalókat, majd a két masszát lazán összeforgatjuk.
  • Muffinformákba kanalazzuk (háromnegyedig töltjük meg a formákat) és 180 fokon 20 perc alatt megsütjük.
  • A csokoládékat külön-külön összemelegítjük a tejszínnel, majd kihűtjük, hogy ne legyen folyékony. Kisebb zacskóba kanalazzuk és a muffinok tetejére nyomjuk. Tetszés szerint díszítjük.

Közben rájöttem, hogy a fehér csoki tulajdonképpen kapucinóval töltött, de nem volt akadály, sőt.

8 megjegyzés:

Eszter írta...

SZUPER képek, nagyon jó lett, biztosan finom is!

Ami írta...

NAgyon guszták :)

Gesztenye receptjei írta...

Edó!
Fantasztikusan jól néz ki, biztos örülni fog a párod:-)
Én 33 éve érzem ugyanazt, amit akkor mikor megláttam:-))

Kati írta...

Én is muffint készítettem a páromnak. Nagyon szépek lettek a tiedek.Biztos örült neki a férjed.

Mary írta...

Nagyon szépek lettek!:)

Ottis írta...

Szépek!

Juci írta...

Juj, de édes kis muffinkák!
Remekül sikerültek!

Cakeni írta...

Nagyon guszták,biztos fincsi lett:)