2011. február 24., csütörtök

Caprese saláta


Olasz klasszikus a caprese, vagyis tipikus olasz saláta, illetve előétel. Szerintem nagyon finom, mutatós és roppant egyszerűen elkészíthető. Akár könnyű vacsorának is beillik.

Hozzávalók:

  • friss paradicsom
  • mozarella
  • friss bazsalikom
  • kevés olívaolaj
  • só és bors
Elkészítése:
  • A paradicsomokat megmossuk és a mozarellával együtt karikára vágjuk. 
  • Egy tányérra rendezzük a megmosott bazsalikomlevelekkel, majd meglocsoljuk kevés olajjal és sózzuk, borsozzuk.

9 megjegyzés:

Kati írta...

Imádom a salátákat, ezt is hamar eltüntetném most. :)

gondaanyu írta...

Azt nem tudtam, hogy ez a neve, de nagyon szereti mindenki minálunk.

Bianka írta...

Fenséges

Emoke írta...

Nagyon sokszor vacsorázok ilyet! :) Szeretem! - Emőke

@havas írta...

Azt hiszem, ha a zsebem megengedné, akár el is tudnék éldegélni (zöldség)salátán (meg halacskán) :D Nem tudtam, h ez a neve ennek (ahogy 5 perc múlva megint nem fogom már tudni), de már ettem, és nagyon guszta.

Ami írta...

Szép lett! :)

starfi írta...

nagyon szeretem, nyáron igen sűrűn készítek :)

Mónika írta...

Imádom!!!
Próbáld ki egyszer hozzá a citrombors-ot, de csak óvatosan, mert nagyon intenzív az íze...

Szemi írta...

A nevét én sem tudtam eddig, pedig imádom! :))
Nagyon gusztán néz ki, most úgy megkívántam... Alig várom,hogy legyen a kertben ismét paradicsom, mert a most üzletben kaphatóknak nem sok ízük van.