2011. június 19., vasárnap

Panda torta


Egy kedves ismerősünknek készült (úgy két hete). Na, ezzel a tortával rendesen megdolgoztunk..férjemmel ketten készítettük, de egy adott pillanatban azt mondtam, hogy na neeee, én ezt nem csinálom. Nagyon nehéz volt, nagyon sok bonyodalommal :) Én komolyan azon voltam, hogy nem tudjuk megcsinálni.
Aztán annyiban maradtunk Móniékkal, hogy máskor én ajánlok nekik torta-témát, khm...:)
Azért tényleg szerencse, hogy végül nem az álló tehenet kellet megcsináljuk. Nem mintha az ülő panda jobb eset lenne.

Több kerek piskótát sütöttem (asszem 4-et), különböző méretekben, ezeket egymásra helyezve faragtuk ki a panda alakját, amit középen farúd tart.
A krém csokis-diós, fondant bevonat. A torta 4,5 kilós.


Ahhoz képest, hogy nem gondoltam volna, hogy ebből valaha panda lesz, a végére nagyon jól összehoztuk. A megrendelőknek pedig nagyon tetszett!

14 megjegyzés:

4Gyerek írta...

na neeee....ez a kis aranyos mackó dolgoztatott úgy meg?
nem tudom, nem vonom kétségbe, hogy megizzasztott, de a végeredmény innen nézve csodaszép.
én meg süteményben gondoltam pandásat mostanság

Alíz, Erdélyből írta...

Megdolgoztatok érte, de a végeredmény csodálatos lett. Úgy is el tudtam volna képzelni, hogy egy sima torta és rajta cukorból egy pandamaci. Persze ez így monumentálisabb.

Jutka írta...

Nagyon ügyes vagy, aranyos lett a Pandácska nagyon!

Pixie Pie írta...

El is hiszem, hogy kemény meló volt, de nagyon jól megoldottátok. Irigyellek, hogy kuktád is van hozzá, nekem is jól jönne néha! :)

Fagyal Hajnalka írta...

Na, végre sikerült:-)
Gratulálok Edóka, ez egy nagyon élethű kis panda! :-)

Ditta tortái írta...

Nagyon jó lett Edó,nem semmi munka lehet mögötte az tuti,de nagyon ügyesek vagytok!

Bianka írta...

Nagyon aranyos

Adél írta...

Gyönyörű lett,Edó,ügyesek vagytok.

Kitettem a címem,várom a leveled.

Adryenn írta...

Nagyon aranyos lett:-)
El is hiszem,hogy jól megdolgoztál vele.

Reka írta...

Ez csodalatos lett!!!! Hihetetlenul szep.

Kati írta...

Aranyos lett, csodálom a türelmeteket.

zsuzsiga írta...

egyebet nem tudok mondani, csak hogy le a kalappal. minden alkalommal meg kell csodaljam a munkaid, munkaitokat. ismetelten nagyon ugyes.

Angi Angéla írta...

Nagyon aranyos lett, nekem még nem volt merszem ülő macit készíteni!Nagyon ügyesek vagytok!

Edó írta...

Éva,ez hát.A pandás sütemény pedig remek ötlet,kíváncsi vagyok rá!

Alíz,köszi,hát úgy képzeltem el én is:))) de a megrendelő így kérte,úgyhogy szívás:)

Jutka drága,köszi!

Pixie,neked minek a kukta??Legfeljebb takarítani,mosogatni jöhetne szóba:)Aki tud,annak nem kell kukta.

Na,végre tudtál írni:)Köszi!!

Ditta,köszi,én is elégedett vagyok vele végül is.

Bianka,köszi!

Aleda,köszi,írtam!

Adrzenn,Réka,Kati,köszönjük!

Zsuzsika,kösz az elismerést:)

Angi,hát egyedül nekem sem:)