2011. március 13., vasárnap

Júhtúróval töltött csirkemell bacon köntösben


Nagyon szeretünk mindent, ami júhtúrós, mindent ami csirkemelles, és persze a bacont is, ami nagyon ritkán kerül terítékre egyébként. Júhtúrót is ritkábban veszek mostanában, talán mert mindig el kell menni érte a piacra, és ritkán járunk arrafelé.
A csirkemell már tervben volt, és jó ötlet volt összehozni a túróval. A bacon már csak hab a tortán.

Hozzávalók:

  • 50 dkg csirkemell filé
  • 50 dkg vékonyra szeletelt baconszalonna
  • kb.10 dkg júhtúró
  • kevés olaj
  • só, bors
Elkészítése:
  • A csirkemellet vékonyra klopfoljuk (fóliát terítünk rá), enyhén sózzuk és borsozzuk. Ráhelyezünk egy darab túrót és feltekerjük.
  • A vékony baconszeleteket félig egymásra téve kiterítjük úgy, hogy a hústekercset befedjék, majd ráhelyezzük és becsomagoljuk.
  • Tűzálló tálba vagy tepsibe kevés olajat öntünk, majd beletesszük a baconbe tekert húst és 200 fokos sütőben megsütjük. A vége felé leöntjük a fölösleges zsiradékot, és kevés ideig pirulni hagyjuk.
Tetszés szerint különböző köretekkel fogyaszthatjuk, de csak salátával is igen laktató. Nagyon-nagyon finom.

7 megjegyzés:

bambina írta...

Jaj, de guszta, ugyanezt készítettem, fetasajt és aszalt paradicsom társaságában, s még szép is az eredmény! Gratulálok a receptjeidhez!

Bianka írta...

Remekül néznek ki

Ditta tortái írta...

Edó,nagyon jól néz ki!,a fotózásban már nagyon profi vagy,nem úgy mint én,nekem nagyon nem megy:-)

Ami írta...

Remekül néz ki ! :)

Túry Amália írta...

Nagyon jól néz ki! :)

Csatlós Erzsébet írta...

Ez nekem nagyon bejön!

Tinca írta...

ilyent en is keszitettem... nagyon finom!