2009. október 29., csütörtök

Csirkes teszta gyorsan

Nagy ur az ido nalunk, bizony. Szeretem az olyan eteleket, amelyekkel nem kell sokat pepecskedni, ripsz-ropsz keszen van, finom es taplalo is. Ez is olyan, egyszeru es hamar megy.

Hozzavalok:

  • kb. 40 dkg csirkemell
  • kukorica izles szerint
  • par fej csiperke gomba
  • 1-2 dl light fozotejszin (vagy tejfol)
  • 1 ek. vaj
  • so, bors, kakukkfu
  • 1 ek. mustar
  • reszelt sajt
  • barmilyen laska (nekem teljes kiorlesu bio, szelesmetelt)
Elkeszites:
  1. A csirkmellet kisebb csikokra vagtam, a gombat vekony szeletekre es a vajon megparoltam (5 perc kb).
  2. Hozzaadtam a kukoricat, 1 ek. mustart, soztam, borsoztam, megszortam kakukkfuvel, felontottem tejszinnel, osszeforraltam, a vegen belekavartam a reszelt sajtot.
  3. A kifott tesztaval talaltam (a barna teszta sokkal hamar megfo mint a feher, puhabb es sokkal jobb izu is).
Ez olyan etel, amibe viszonylag barmi kerulhet, ami eppen a hutoben van. Lehet csak zoldsegesen is, fokhagymasan, barhogy.
Kisfiam rendesen bezabalt belole, s meg kerte a laskat..:))
Rost es feherjedus etel.

Nincsenek megjegyzések: