2009. október 6., kedd

Kimerito nap utan..

Eleg faraszto napon vagyok tul, igaz, amiota dolgozni is jarok melyik nap nem volt az...neha nagyon fel tudok haborodni azon, hogy tenyleg errol szol az elet, az allando rohanasrol..?
Hogy nincs idonk orakat csak ugy setalgatni, 20 percet telefonon beszelgetni egy kedves barattal, hogy zuhanyzas helyett furdeni, egy filmet vegignezni ugy, hogy kozben ne a teendokon gondolkodunk, vagy hogy ejszaka ne arra ebrednenk, hogy jaj meg az is eszembe jutott....nem beszelve arrol, hogy gyerekeinknek mar egy hete megigertuk, hogy gesztenyeallatkakat keszitunk kozosen, es meg mindig nem kerult ra sor !?!...kozben meg megis csak gyulnek a teendok...annyira igazsagtalan!
Hogy mennyire a fontos dolgokra probalok koncentralni, es megis mennyi valoban fontos dologra kell azt mondjam, hogy: "Majd holnap, majd kovetkezoben..." Pedig en mindig ma akarom, mert az aznapbol mindig csak egy van, Carpe Diem!



Es hogy ne bosszankodjak a tul sok tennivalo miatt, beirom ide hogy mindig lassam, hogy mindig minden csupan nezopont kerdese:

1. Halas vagyok a kedvesemert aki panaszkodik a vacsorara, mert igy az estet velem tolti, es nem valaki massal..
2. Az adokert, melyeket ki kell fizessek, mert azt jelenti alkalmazott vagyok, van munkahelyem.
3. A takaritasert egy buli utan, mert az jelenti, hogy barataimmal tolthettem egy estet.
4. A ruhakert amelyek egy kicsit szukek, mert van eleg ennivalom.
5. Az arnyekomert, mert kint lehetek a napfenyben.
6. Hogy nyirhatom fuvet, pucolhatom az ablakot, javithatom a csatornat, mert azt jelenti, hogy van hazam.
7. A parkolo helyert a parkolo legmesszibb pontjan, mert ez azt jelenti, hogy tudok jarni, es meg autom is van.
8. A nagy futes szamlakert, mert ez azt jelenti, hogy melegben voltam.
9. Hogy a templomban mogottem ulo holgy hamisan enekel, mert azt jelenti, hogy hallok.
10. A mosni- meg vasalnivalokert, mert ez azt jelenti, hogy van ruham.
11. Az esti faradtsagert es izomlazert, mert azt jelenti, hogy tudtam kemenyen dolgozni.
12. Hogy meghallom hajnalban az ora csengeteset, mert azt jelenti hogy elek.

Es meg mennyi mindennel ki lehetne egesziteni...

Nincsenek megjegyzések: