2009. október 6., kedd

Zabkása




Nagyon gyakran keszitek reggelire zabkasat.

A zabpehely egy egeszseges reggeli fontos resze, de nagyon sokfelekeppen felhasznahato meg, en kekszet is sutok belole. Sok benne az elelmi rost es feherje, vitaminokban es asvanyi anyagokban gazdag. Konnyen emesztheto, kaloriatartalma alacsony.


Zabkasa, ahogy en keszitem:
  1. Kb. 2 dl tejbe , vagy novenyi tejbe 3 pupozott evokanal zabpelyhet (daralva meg kremesebb), stevia cseppet, esetleg eritritet teszek.
  2. Izesitem fahejjal, teszek bele friss vagy aszalt gyumolcsot (barmilyent ami van), vagy barmilyen magot.
A gyerekek is nagyon szeretik. Es en is:))

2 megjegyzés:

Gasztroboszi írta...

Nagyon jól hangzik, és egészséges! Ki fogom próbálni. Köszönöm az ötletet! :)

Lívia írta...

Kedvenc téli reggelim a zabpehely kása. Van nekem is egy jó zabpelyhes keksz receptem, nagyon szeretem!