2009. október 28., szerda

Sult pisztrang padlizsannal,spenottal



Hat igen, muszaj volt ismet vennem az isteni friss pisztrangbol, mert kislanyom az uzletben megsugta nekem: "Anya, gyere csak, mutassam meg mit kivanok.." A sult halakra mutatott, aztan mondtam neki, ne is torodjon, majd sutok neki en olyant itthon :)
Hagyomanyos panirban sutottem, alig birta kivarni. Nekem a folias, zoldfuszeres valtozat jobban bejott, a folia miatt a hal az osszes izet,illatot magaba zarta. Igy se volt rossz azert :)

Igy keszitettem:
  • A megpucolt pisztrangokat alaposan megmostam, torlovel leitattam a nedvesseget.
  • Beirdaltam, a vagasokba fokhagyma szeleteket tettem, alaposan bedorzsoltem soval, borssal.
  • Bepaniroztam: liszt, tojas es zsemlemorzsa, forro olajban aranybarnara, ropogosra sutottem.
  • 1 kisebb padlizsant megmostam, felkarikaztam( hejastol, mivel a hejaban talalhatok a legertekesebb anyagok). Lecsopogtettem par csepp olivaval, soztam, borsoztam es szaraz teflonban megpiritottam.
  • Elkeszitettem a joghurtos spenotsalatat, mindet tanyerra helyeztem, petrezselyemzolddel szortam meg.

5 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Náunk is halas nap volt ma, de ebből is szivesen ennék!

Átnéznél hozzám?

Edó írta...

Jartam nalad, es sok puszi erte ;)

Milyen halat keszitetel?

Marcsi írta...

Szia Edó!
Én is szivesen adnék halat a kisfiamnak, jelesül pisztrángot, de nagyon félek a szálkáktól. Sok szálka van benne? Könnyen ki lehet szedni belőle? Te pucoltad meg a halat? Bocsi a sok kérdésért. Nagyon szeretem a blogodat!
Marcsi

Edó írta...

Szia Marcsi!Orulok,hogy tetszik a blogom es a kerdeseknek is,szivesen valaszolok.Nem kell felni,viszonylag konnyen ki lehet szedni a szalkakat,nagy resze egyben is kijon,ami az o tanyerjukra kerult azt jol atneztem,volt meg par kisebb szalka,de konnyen megtalaltam,nem volt gond az evesnel.Nem mondanam hogy anyira szalkas lenne!
Nem en pucoltam meg,ugy vettem,de szerintem nem nagy ugy azt megpucolni,probalkozz batran!Es gyere meg maskor is:)

Wise Lady írta...

Ez istenien néz ki!