2011. július 4., hétfő

Főzőtanfolyam - 6.alkalom

Június 28.-án, kedden volt a tanfolyam utolsó része. Ezúttal ismét reformos ételeket készítettünk, 3 órában.
Ismét jól sikerült, az ételek szépek voltak és finomak, a csapat pedig továbbra is nagyon vidám és lelkes.
Csak azt sajnálom, hogy máris a végéhez érkeztünk. Kissé nehéz szívvel hagytam el szeretett csapatomat, a konyhát és Udvarhelyt.
Ez a tanfolyam számomra is nagyon hasznos volt, remek embereket ismerhettem meg, rendkívül jó hatással volt rám, mert én is sokat tanultam tőlük. Nincs is jobb a közös főzőcskénél, főleg ha ezzel még jót is teszünk testünknek-lelkünknek.
Hisz mi lehet annál fontosabb, mint megválogatni mindennapi betevőnket, különös figyelmet fordítani az elkészítésére, hogy ezzel testi-lelki épségünket szolgáljuk.

Szóval ezek készültek:

Karfiolleves
Párolt csirkemell csersznye salsával

Nyers torta 
Egy szeletke torta

Mivel utolsó alkalom volt, így minden résztvevő oklevelet kapott, és természetesen nekem is jutott:


Már nagyon várom a következő tanfolyamot, ha minden jól megy, akkor ősszel Csíkszeredában is tartok.
Addig is hátra van még egy találkozó, július 20-án, Udvarhelyen, amikor majd én kóstolhatom tanítványaim főztjét. Na akkor majd nagyon jókat eszünk ismét, de több időnk lesz egymásra is.

El ne feledjem megköszönni a lehetőséget hogy én vezethettem ezt a tanfolyamot:

Varga Károlynak, a Corvin kiadó igazgatójának, amiért engem ajánlott e remek feladatra.
György Andinak, amiért ismeretlenül is bizalommal volt felém és megszervezte a tanfolyamot.
A csapat minden résztvevőjének: Kriszta, Gizi, Andi, Izolda, Emőke, Irénke és Meli, amiért kitartóan eljöttek és amiért megismerhettem őket.






Talákozunk július 20-án! :)

3 megjegyzés:

Okki írta...

Tudom, hogy messze van, de Kolozsvárra nem akarsz jönni tanfolyamot tartani? :)
Szívesen részt vennék, biztosan nagyon sokat tanulnék!

Edó írta...

Okki,ha ott is lenne aki megszervezné,akkor mennék szívesen:)Bár tényleg nagyon messze lenne..

Unknown írta...

Nagyon nagy orommel olvastam vegig a storykat a tanfolyanrol! En a vegen az az erzesem volt h. "EEEn isss!!!!:))" Szoval ha valoban osszejonne egy Vasarhelyi tanfolyam is annka orulnek! es meg resztevevoket is tudok beszervezni!:)