2011. július 31., vasárnap

Focis torta


Na, a röhögés utolér valahányszor meglátom ezt a tortát. Kész vicc és röhej, komolyan mondom.
Az a kapus is pl. azért van olyan pozicióban, mert darabokból raktam össze, ezért felállva semmiképp sem lehetett tenni. Szegény nagyon hadirokkant. Egyébként az egész torta :)))) A másik játékost a férjem formálta, egész darabból, de azt is ki kellett festeni..
Különben megrendelésre készült (már nagyon régen) és szerencsére tetszett az illetőnek.

2 db. 5 tojásos piskóta, vaníliakrém, fondant bevonat.


Arról ne is beszéljünk, hogy nyáron kész katasztrófa fondantos tortát készíteni. A fondant olvad (jóformán nem is lehet normális állagúra gyúrni), ragad, szakad, szemcsés stb.
Esküszöm, hogy a figurákat a hűtőben festettem - ajtó nyit, gyorsan pár festésvonal, ajtó csuk.

9 megjegyzés:

Petra írta...

Szerintem aranyos! Valahol el kell kezdeni. Nézd meg az azóta készült tortáidat, hogy most micsoda gyönyörűségeket csinálsz. :)))))

Adél írta...

Jópofa lehettél valóban,ahogy a figurákat festetted:)A kapus nem is tűnik fel,hogy azért van fekve,mert nem tud a lábán állni:),jó pozició az neki:)A végeredmény nagyon jó lett még ha megkinlódtál is vele.

Edó írta...

Petra,köszi,aranyos vagy,de azért nem olyan régen készült,csak kb 3 hete:)Amatőr torta,az biztos.

Aleda,köszi:)

Kati írta...

Én is mosolyogtam ahogy elképzeltem, hogy nyitogatod a hűtő ajtót és úgy fested a figurákat. Amúgy szerintem szép.

Angi Angéla írta...

Szerintem meg nagyon jó lett! Fondantból elég nehéz figúrákat készíteni,a kapusnak meg az is a dolga, hogy vetődjön ne álljon!

Alíz írta...

Edó, a kapus szerintem "vetődik" a labda után, jó akciós kompozíció. :))))

Bianka írta...

Nagyon aranyos, tetszenek a virágok

4Gyerek írta...

miért, jobban mutatott volna a labda a kapuban? inkább vágódjon vízszintbe az a fránya kapus.

fondanttal jó lenne nyáron egy hűs, de száraz pincébe vonulni. Kiffiam kettes számú tóóóótája abszolút nyomor lett. esküszöm az volt az elmúlt 5 év legmelegebb, ráadásul eső előtti, nyomott levegőjű napja nálunk.

Edó írta...

Kati,tényleg úgy volt:))

Angi,hát ennek muszáj is volt vetődnie:P

Alíz,az az,akciós:))Olyan agresszívra sikeredett,mert én magam is agresszív volt mikor készítettem:))

Bianka,köszi,a virágok tényleg kifogástalanok,ha más nem is:)

Éva,ne tudd meg,azokon a napokon,amikor fondanttal kell dolgoznom,mindig kifejezetten melegebb van az átlagnál.Ez már csak ilyen.Na de jönnek ám a hidegek is,sajnos.