2010. február 2., kedd

Szulinapi menusor, meglepetesek folytatasa


A szemelyre szabott koteny csaladi keppel sogorom meglepetese (katt a kepre es latszik hogy mit ir), a whisky pedig masik sogor ajandeka. Nagyon orultem, igazan figyelmesek voltak:)
A konyhai "kutyuket" ferjecskemtol kaptam, hiszen tudja mire vagyom:) Wok, dupla falu tejfozo, teflonos kanna, tortadiszito, szilikonecset, fogok, kis reszelo...ezekre mondta, hogy hat ezek csak szimbolikusak..:)) Nagyon orultem persze.


Es akkor jojjenek az etelek, hisz megiscsak gasztroblogot vezetek, vagy mi :P Ahogy mar emlitettem volt egy "kuktam" aki segitett nekem, de meg igy is alig jutott ido mindenre.







Krumplis vendegvaro falatok
















Inyenc husos salata


















Sult patkany (ez vicc persze, de hogy mi az, majd kesobb irok rola:))








Majonezes kukorica








Focaccia (kakukkfuves, bazsalikomos)














Csipos babsalata



Aztan keszult meg: szezammagos fasirtgolyok, szezammagos rantott hus. Sajnos tobbre nem futta az idonkbol, de szerencsere igy is jollakott mindeki, es elfogyott minden.
A foszereplok a szezammag es a fokhagyma voltak, meg is jegeyztek, hogy mi ez az irdatlan szezammag, valoszinu le volt arazva, mert jar le..:D
Receptek kovetkeznek!

3 megjegyzés:

Eva írta...

Hüha!! Kar, hogy nem voltam hivatalos...;-) A patkanybol ettem volna pedig... Puszika

Edó írta...

Hat az tenyleg kar,hogy nem voltal itt noverke:(Puszi!

Névtelen írta...

Kedves Edó!
Nagyon finom lehetett minden. Én írtam Neked a mézes sütivel kapcsolatban, de elfelejtettem az e-mail címemet megírni. Ha sikerül a leírtak alapján a mézesed, írd meg légyszi.
Szeretettel üdvözöllek Bíróné Éva
e-mail cím: szviti11@t-online.hu