2009. szeptember 9., szerda

Tomor gyonyor


Ezt az inyenc csokitortat egyszer elkeszitette nekem draga ferjecskem (malnaval), mert bizony szokott o engem meglepni, igaz, nekem nem nehez oromet szerezni:) Beleszerettem ebbe az intenziv csokiizu csodaba. Most szedderrel keszitettem, nagyon finom, igaz, tomor is, siman eleg belole egy vekony szeletke. Csokiimadoknak ajanlom!

Inyenc csokitorta

Hozzavalok:

200 g 65%-os etcsoki
150 g vaj120 g barna cukor
4 egesz tojas
80 g liszt
1 kk sutopor
25 g szezammag

Elkeszites:

1. A szezammagot egy serpenyoben megpiritjuk.
2. A csokit a vajjal goz felett felolvasztjuk.
3. A lisztet a sutoporral osszekeverjuk.
4. A tojasokat a barnacukorral habosra keverjuk,hozzaadjuk az olvasztott csokit,szezammagot es lisztet.
5. Sutopapirral belelt tepsibe ontjuk es 180 fokon kb 25 percig sutjuk.
6. Tetejet lehet csak porcukorral meghinteni, en most kb 1 kg szederrel raktam ki, majd tortazselevel vontam be.
Megj: a recept nem sajat,egy roman oldalrol szarmazik,sajnos nem tudom melyikrol.

Nincsenek megjegyzések: