2009. szeptember 7., hétfő

Joghurtos szilvaleves rizsgomboccal


A hutoben 2 kilo szilva varakozott,felebol most isteni szilvalevest keszitettem,immar masodszor.
A rizsgomboc otletet egyik nagyon kedves pektarsamtol vettem innen,igy sokkal finomabb es laktatobb lett.

Elkeszites:

1. 5 ek barnacukrot elkevertem 1 ek vajon, majd hozzaadtam 1 kg magozott szilvat.
2. Felontottem 1 l vizzel, amikor felfott hozzadtam 1 citrom levet es reszelt hejat es keves orolt fahejat, puhara foztem.
3. Az egeszet osszeturmixoltam, hozzaadtam majdnem 1 kisdoboz natur joghurtot, amit keves meleg levessel kavartam el (hoegyenlites).
4. Eggyet lobban es kesz.
5. Tejberizst foztem (tej, vaniliacukor, cukor, rizs) es talalaskor kis golyokat formaztam belole a levesbe.

Hidegen es melegen is isteni es taplalo leves,a gyerekek nem gyozik enni.

Nincsenek megjegyzések: