2010. január 3., vasárnap

Ujevi szerencsehozo malackak




Aliznal lattam eloszor az otletet, nagyon megtetszett. Elkesziteni konnyu, a pogacsak nagyon finomak, puhak.

Hozzavalok:

  • 50 dkg finomliszt
  • 25 dkg sutomargarin
  • 2 dl tejfol
  • 3 dkg eleszto
  • csipet so
  • csipet cukor
  • 2 tojassarga
  • keneshez, disziteshez: 1 tojas, egesz bors
Elkeszites:

  1. Az elesztot a cukorral fel dl langyos tejben elkeverem, felreteszem.
  2. Kozben elokeszitem a tobbi hozzavalot, a tepsit sutopapirral, a sutot elomelegitem 200 fokra.
  3. A tesztahoz valokbol keses robottal tesztat gyurok, 10-15 percre hutobe teszem.
  4. Rovid pihenes utan a tesztat kinyujtom. Fejnek nagy koroket szaggatok, majd mindenik nagy korhoz ket kicsi kort vagok, ezek lesznek az orrok es fulek.
  5. A nagy koroket a tepsire helyezem, lekenem a felvert tojassal. Egy kis kort felragasztok orrnak, egyet pedig felbevagok es fulnek teszem. Finoman ranyomkodom.
  6. Az orrokba fogvajoval ket orrlyukat szurok, szemeknek ket egesz borsot teszek(jol bele kell nyomni, kulonben sules utan kieshetnek).
  7. Az egeszet lekenem tojassal es pirosra sutom (idot nem tudok irni, attol fugg mekkorak a malacfejek).
Mivel nekem kicsit sotlannak tunt a tesztaja, sutes elott megszortam dekorsoval. Legkozelebb a tesztaba tobb sot teszek.
Nagyon jo pogacsarecept! A malackak pedig nagyon jopofak :)

2 megjegyzés:

Gasztroboszi írta...

Nagyon jópofi aranyos malackák! Boldog új évet!

Edó írta...

KOszonom szepen,neked is kivanok boldog ujevet!!:)