2010. január 26., kedd

Kulonleges napom volt


Az ugy kezdodott, hogy a baratnom, aki Pesten el, kepeslapot kuldott, es azt is irta, hogy legen ez a mai napom emlekezetes. Arra gondoltam, mitol lehetne emlekezetes, hiszen ugyanaz fog tortenni, elmegyek munkaba stb.
Aztan szep sorjaban jottek koszontesek kedves ismerosoktol, baratoktol, csaladtagoktol, kedves blogtarsaktol, az Erdelyi konyha szerkesztoitol... Ki sms-t kuldott, ki telefonon hivott, ki e-mailt irt.
Az egyik hivason nagyon meghatodtam, mert az egyik napkozis "gyerekem" olyan gyonyoru verset mondott nekem a telefonba, hogy szinte sirtam oromomben:)
Mar mosolyogva mentem munkaba, ahol nem is sejtettem mi var ram. A gyerekek szaladtak hozzam, hogy nem szabad bemenni a csoportba. Aztan meg szaladtak es salat hoztak, amivel elkotottek a szemem, majd bevezettek. Odabent kikotoztek a szemem es ott volt a meglepetesem. Szepen megteritett asztal, rajta ego gertya, sajat keszitesu kekszgolyok :)) es sok-sok rajz minden gyerektol. Enekeltek nekem a "Boldog szulinapot" Halasz Judithtol, majd meg is tapsoltak. Aztan elmeseltek, hogy meg a kekszet is ok daraltak le:) Nagyon szep volt az egesz, a gyerekek nagyon lelkesek voltak. Es hat mindez persze a masik ovoneni segitsegevel, tehat fele erdem az ove:)


Kollegaktol  nagyon szep es hasznos ajandekokat kaptam, ezeket a kesobbiekben emliteni fogom. Ezt is ok irtak:))

Hazaerve kisfiam fogadott egy hatalmas nagy rozsacsokorral...a tobbi resze meg hatravan:)


Szoval,nagyon kellemes volt ez a mai nap, ez tenyleg az en napom!
A "Happy Birthday" kepet egyik nagyon kedves edzotarsam keszitette nekem, Klarika neni:)

9 megjegyzés:

ildikebak írta...

Én is Boldog Szülinapot Kívánok!Egy nagyon friss olvasód :-)vagyok és nagyon szuper és hasznós dolgokat tanulok töled! Köszönöm !
Happyyyyyyyy Birthdayyyyyy!!! :-)

Kiskukta írta...

Sok-sok boldog szülinapot még neked szeretteid körében!

Marcipán és Frutti írta...

Nagyon boldog születésnapot.Biztos jó oka van annak,hogy ennyien és ennyire szeretnek:)

sedith írta...

Boldog születésnapot, Edó, itt is!:)
És úgy örülök, hogy ilyen szép, emlékezetes napban volt részed! :) Nekem nincs, aki ilyen meglepetést szerezzen. Talán majd a lányaim, ha még nőttek egy kicsit!

Süti Bazár írta...

Isten éltessen sokáig!! :))

Kata írta...

Isten éltessen, boldog szülinapot kívánok!

Moha írta...

Boldog születésnapot Edó!

Gasztroboszi írta...

Én is boldog születésnapot kívánok neked szívből! Tudom, milyen mennyei érzés, mikor a gyerekek meglepetéssel készülnek, és adnak... - úgyhogy együtt örülök veled! :-))

Edó írta...

Ildikebak,koszontelek es orulok,hogy az olvasom lettel!:)Remelem tenyleg hasznos vagyok.KOoszonom a jokivansagot is!

Kiskukta,aranyos vagy,koszonom szepen!

Marcipan es Frutti,remelem igazad van es koszi a koszontest!:)

Edith,tudod eddig nekem is csak a fejrem okozott meglepetest,de most a munkamnak kosozonhetoen kicsit szinesebbre sikerult a dolog:)A gyerekeid majd megtanuljak,ha nagyobbak lesznek es meglepnek:)

Yasmine,Kata,Moha, nagyon kedves toletek,koszonom szepen!

Gasztroboszi,igen,mert a gyerekek valoban oszintek,ezert igazan meghatodik az ember..:)Koszonom hogy felkoszontottel!