2010. január 6., szerda

Kreativ blogger dijat kaptam



S.Edith es Kiskukta dijazott meg ezuttal, nagyon koszonom lanyok, hogy ram gondoltatok! :)

Es a dij szabalyai a kovetkezok:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogban.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam.
5. Tovább kell adnom 7 „blogbarátnak”.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.



Es akkor 7 dolog, amit masok erdekesnek talalhatnak rolam (bar nem konnyu osszeszedni, es nem is foltetlen  lehetnek erdekes tulajdonsagok):

  1. Szeretem a nagyon kulonleges dolgokat es amit lehet szivesen ki is probalok:)
  2. Ha valamit nagyon szeretnek elerni, azt mindig meg is valositom, meg ha nehez is.
  3. Altalaban faradhatatlan vagyok, mindig tele enrgiaval :)
  4. Neha meghokkento dolgokat tartok normalisnak, es bar senki nem ert egyet velem, en megis "kotom az ebet a karohoz."
  5. Kepes vagyok nagyon gyorsan atallni a valtozasokra, persze csak ha kellemesek azok.
  6. Szeretem ismeretlenul is megadni az embereknek a bizalmam, viszont nehezen turom ha atvernek.
  7. Hosszu tavon senkire nem tudok haragudni, meg ha nagyon megbantott is.
Es hat nagyon sok kedves blogtarsamat fel tudnam sorolni, akik kreativ bloggerek, most oket dijazom meg:



Fogadjatok szeretettel! :)

8 megjegyzés:

sedith írta...

Köszönöm én is!:)

Kiskukta írta...

Köszönöm szépen!

Aliz írta...

Nagyon szépen köszönöm.:)

ágota írta...

Kedves gesztus, köszönöm !

Aliz írta...

Egy játékra hívlak, de csak akkor,ha van kedved és időd hozzá, mert nekem nagyon sokáig tartott, míg sikerült kiválasztanom a recepteket.:)
http://alizkonyha.blogspot.com/2010/01/virtualis-etlap.html

Gasztroboszi írta...

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :-))))

kicsi vú írta...

Köszönöm, nagyon kedves tőled!:)

Moha írta...

Köszönöm szépen!