2010. január 5., kedd

Egeszseges es termeszetes alapanyagok

Leltaroztam kicsit az alapanyagaim kozott, vettem meg par dolgot ami hianyzott. Es ha mar igy egy helyre szedtem oket, gondoltam fel is rakom ide, nekem sem art ha szem elott vannak :)



Fentrol es balrol:

  1. Teljes kiorlesu szelesmetelt (igen alacsony kaloriatartalmu, rostokban gazdag, altalaban ezt hasznalom)
  2. Arpakorpa (olyan mint a zabkorpa es ugyanugy hasznalhato)
  3. Zabkorpa (rostokban gazdag)
  4. Szines egeszbors (kulonlegesebb izu es bio)
  5. Teljes kiorlesu durumteszta 
  6. Lagy sotetbarna nadcukor (nyomelekeben gazdag, jobb aromaju a fehernel, szine a nadmelasz miatt sotet)
  7. Zabkorpa (barmit lehet suriteni vele, szinten fontos tapanyagok vannak benne)
  8. Extrudalt kenyer, teljes kiorlesu (abonett) - reggelire sajttal, sonkaval, zoldseggel, sovany tejtermekkel kivalo, vagy akar uzsonnara
  9. Gabonaszelet, mezes-meggyes, edesseg helyett - nagyon finom!
  10. Gabonakave, instant - 3 fele gabonabol, nekem nagyon izlik, siman helyettesiti a rendes kavet.
  11. Magok: szezam-, tok-, lenmag, kenyerbe, peksutibe, salatakba stb.
Mindenik termek bio, tehat mindenfele adalektol, vegyszertol mentesek.
Ami innen hianyzik meg es szoktam venni, a barna rizs, sajnos most elfelejtettem..., a tengeri so, olivaolaj es a teljes kiorlesu rozs- ill. buzaliszt, ezeket nem fotoztam.

2 megjegyzés:

Gasztroboszi írta...

Szuper-szuper! Képzeld, én is tegnap jártam reformboltban, és egy nagy szatyornyi csomaggal jöttem haza! Le is fényképeztem, úgy mint te. Próbálok én is "reformálni". :-)))

Edó írta...

Na es megmutatod?:)
Azert anyira nem fozok reformosan,de legtobbszor ezeket az alapanyagokat hasznalom.Persze dragabbak,de hosszu tavon mindekepp megeri.Mi mast fizetnek meg,ha nem az egeszseget?:)