2010. április 21., szerda

Tavaszi melegszendvics



Eleg regen talalkoztam mar ezzel a szendviccsel Biankanal, es felretettem hogy majd kiprobalom. Aztan Edith is elkeszitette pici modositassal, ami nekem is szimpatikus volt, igy en is ezt a valtozatot keszitettem. Nagyon finom es tapertekben gazdag vasarnapi reggeli lett belole, bar izre nem igazan ter el a megszokott melegszendvicsunktol, amire szinten ezek a feltetek, csak nem apritva.

Hozzávalók:
  • 10-10 dkg gepsonka es parizsi
  • 10 dkg reszelt sajt
  • 2-3 ek vaj
  • 1/2 kigyouborka
  • 4 db retek
  • 2 szal zoldhagyma
  • so, bors
Elkeszítés:
  • A zoldsegeket es felvagottakat a konyhai robot felapritotta, majd hozzakavartam a lagy vajat es sajtot. Soztam, borsoztam, majd a szendvicskremet felbevagott magos zsemlekre halmoztam. 
  • Tepsire helyeztem es 200 fokos sutobe toltam 5-7 percre. Tovabb nem szeretem hagyni, mert a kenyer tul kemenyre sul.
  • Egy csesze finom citromos teaval nagyon laktato.

2 megjegyzés:

sedith írta...

Örülök, hogy ízlett! Azért számunkra az átmelegített uborka-retek-íz új volt, így nem volt teljesen szokványos a szendvics. Örülk azért, hogy ízlett. :)

Bianka írta...

Hű a tiéd is nagyon guszta lett :)
Jöhetne most reggelire egy szeletkével ;)