2009. november 22., vasárnap

Husgombocos penne



Gyorsan elkeszitheto etelt szerettem volna, az ilyen tesztas etelek altalaban azok. Az otletet innen vettem, nemelyest modositottam rajta.

Hozzavalok:
  • egy csomag penne teszta
  • daralthus (diszno,kb 50 dkg)
  • csiperkegomba
  • egy csomag ujhagyma (nekem 2 kisebb voroshagyma)
  • 1 nagy cikk fokhagyma
  • kb 10 dkg reszelt sajt
  • 1 tubus natur sajtkrem
  • tejfol
  • 1 tojas
  • 1 ek vaj
  • so, feherbors, petrezselyemzold
Elkeszites:
  1. Eloszor a gombocokat keszitettem el: a hust osszegyurtam a nagyon aprora vagott hagymaval, fokhagymaval, a tojassal, reszelt sajttal, izesitettem soval, borssal, zoldpetrezselyemmel.
  2. Jo apro gombockakat formaltam a masszabol.
  3. A vajon keves hagymat piritottam, radobtam az aprora vagott gombat, kicsit osszepiritottam, fuszereztem, hozzaadtam keves vizet es a tubus sajtkremet, osszerottyantottam.
  4. A szoszba raktam a gombockakat es keszre foztem. A vegen osszeforraltam 2-3 ek tejfollel es a kifott laskaval talaltam.
Finom es laktato etel, hamar eleszitheto.

2 megjegyzés:

Belly írta...

Benéznél hozzám egy kicsit?

Kiskukta írta...

Jól hangzik, jól is néz ki!
Átnéznél hozzám?