2009. november 5., csütörtök

Gyumolcsos joghurtpuding



Mivel lejart volna a joghurtok szavatossaga, kezdeni kellett veluk valamit. Viszont nem sok idom volt, igy most csak ezt dobtam ossze. Finom, nem tul edes, aki a kimondottan edes dolgkat szereti annak nem ajanlom :)

Hozzavalok:


  • 9 dl joghurt (natur)
  • 2 tasak zselatin
  • 2 uvegecske vaniliakivonat
  • 3 dl frissen facsart narancsle
  • mandarin, malna (vagy egyeb puhabb gyumolcs)
  • cukor izles szerint
Elkeszites:
  1. A gyumolcsokon kivul mindent osszekavartam, lassu tuzon es kavargatva felmelegitettem, de forralni nem szabad! 
  2. A tuzrol leveve belekavartam a mandarin darabokat.
  3. Kuglof format kibeleltem foliaval, az aljara fagyasztott malnat szortam es raontottem a joghurtot.
  4. Hutobe tettem, jo par ora kell a dermedeshez, legjobb masnapig hagyni, akkor szepen ki lehet boritani.


El tudnek kepzelni melleje csokiszoszt vagy valami gyumolcsszoszt, igy tul sima.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

En meg el tudom kepzelni csak igy siman is :) Reka