2011. augusztus 20., szombat

Sült paprikás padlizsánkrém


Padlizsánkrémet gyakran készítek, ilyenkor friss padlizsánból, télen pedig abból, amit ősszel lesütök és fagyasztóban tárolok.

Sült paprikás változatban a Pityókafesztiválon ettem, amit Otti készített. Nagyon ízlett, úgyhogy már akkor elhatároztam, hogy következőben ilyenformán készítem.
Padlizsán, paprika sütés lezajlott, sült paprikás padlizsánkrém elkészült.

Ugyanúgy készítettem, ahogy szoktam, annyi különbséggel, hogy most hozzáadtam 4 db sült paprikát, leturmixolva.
Nekem nagyon ízlik, férjemnek és a gyerekeknek annyira nem, pedig direkt tettem a fagyóba még sült paprikát.
Következőben nem turmixolom, mert állítólag az állagával van probléma..:) Pedig nincs azzal semmi gond, csak a finnyás fejükkel, azzal.



Egyébként ajánlom mindenkinek, mert tényleg isteni finom, csakhát ugyebár én nem engedhetem meg magamnak, hogy annyit egyek belőle, amennyi éppen jólesik :)

8 megjegyzés:

sedith írta...

Ezt tanúsíthatom, tényleg nagyon finom!:) Még nem készítettem, de nálam még nem járt le semmi...:) Úgyhogy nem késtem el vele.:)

Adél írta...

Nagyon guszta lett,most újból megkívántam. Rég készülök kipróbálni,de sosem adódik,mert az enyémek is,köszönik szépen,de nem kérnek paprikás padlizsánkrémet. Nem tudom megérteni,hogy miért idegenkednek ettől a párostól,amúgy külön külön mindkettő nagy kedvenc.

Csatlós Erzsébet írta...

Én is elkészítettem már, alig vártam, hogy a felfedezés frenetikus örömét megosszam a család többi tagjával is. Ma is sütöttem padlizsánt, úgy belaktam, hogy csak nem is tudok aludni pedig mindjárt éjfél...

Petra írta...

Ti erdélyi lányok a padlizsánkrém készítésben nagyon otthon vagytok, ezért mentem, köszi. :)))

Eva írta...

tanusitani tudom, hogy naggggyon fincsi! jaj, most meg ennek belöle (mert nem hoztam egy kicsit??? ;-))

Jutka írta...

Én is megenném, nagyon finom!

Juci írta...

Edóka!
Vágd bele késsel a sültpaprikát, ne turmixold. Az enyémek imádják, egy kis pirítóssal királyság!!!!!

Bianka írta...

Csodásak a képek is