2010. július 19., hétfő

Húsos babsaláta


A húslevesben főtt husit használtam fel, ezúttal egy kiadósabb salátát készítettem. Így két legyet ütöttem egy csapásra. 

Hozzávalók:

  • 10 dkg nagyszemű paszuly (nekem kicsi volt) 
  • 6-7 dkg főtt marhahús (akár a levesből) 
  • 1 szál újhagyma szárastól 
  • 1 evőkanál gyenge ecet 
  • 1 kiskanál tökmagolaj
Elkészítése:
  • A paszulyt megfőzzük, leszűrjük. A marhahúst csíkokra vágjuk, a hagymát karikára. 
  • Egy tálban összekavarjuk az alapanyagokat, majd ízesítjük ecettel, tökmagolajjal és enyhén sózzuk. 
  • Kevés időre hűtőszekrénybe tehetjük, hogy az ízek összeérjenek. 
Semmi komplikáció, összedobjuk és már ehetjük :)

3 megjegyzés:

Dia írta...

Mennyire jó??!!

Bianka írta...

Nyelek nagyokat, fenségesen néz ki

Eva írta...

@Dia: NAGGGYON JO!!! legalabbis nekem...