2010. március 19., péntek

Sajtszószos spagetti


Teszta nalunk minden formaban es mennyisegben johet. Gyors vacsora kellett, turo nem volt keznel, estere meg nem szerettem volna edeset adni a csaladnak, ugyhogy prezlis, dios stb kilove. Sajtom viszont volt, es emlekeztem hogy Csemeteledelnel nemregiben lattam sajtos spagettit. Gyorsan el is keszitettem, mert valoban nagyon hamar elkeszitheto. Es nagyon finom.
Praktikus vacsoraotlet.

Hozzavalok:

  • spagetti, makaroni v. mas tesztafele 
  • 5 dkg vaj
  • 5 ek. liszt
  • 5 dl hideg tej
  • 1 leveskocka v. etelizesito
  • zoldfuszer izles szerint
  • pici so
  • 15 dkg reszelt sajt
Elkeszites:
  1. A spagettit enyhen sos vizben kifozzuk.
  2. Elkeszitjuk a besaamell martast: a lisztet a vajon vilagosra piritjuk, felontjuk hideg tejjel, lassu tuzon, kavargatva besuritjuk. Ha szukseges, sozzuk.
  3. Izesitjuk a leveskockaval, elkeverjuk hozzakavarjuk a sajtot es felforraljuk. En zoldpetrezselymet adtam hozza, de mas fuszer is mehet bele.
  4. A kifott tesztval talaljuk. Extra sajttal megszorhatjuk, nalam most lenmag kerult ra.

3 megjegyzés:

Andi írta...

Finit főztél, megint!
Benézel hozzám picit? :-)

Bianka írta...

Amilyen gyors, olyan finom is

Edó írta...

Jovok Andi:)

Bianka,igen biza!