2010. március 24., szerda

Kókuszgolyó


Ezer eves recept, szamtalanszor keszul nalunk. A gyerekek kedvence, gyorsan es egyszeruen elkeszitheto. Most lanyom keszitette, majdnem tiszta egyedul! Buszke is vagyok ra, nagyon:) Egyebkent az o keresere keszultek a golyok. Es hat tenyleg nagyon konnyu, ha egy 4,5 eves gyerek is el tudja kesziteni.:)

Hozzavalok:

  • 50 dkg haztartasi keksz (parasztkeksz)
  • 1 csomag margarin v. vaj
  • 1/2 pohar cukor
  • 4-5 ek. barackdzsem (barmilyen jo)
  • 2 tk. rumaroma (izles szerint)
  • kakao
  • tej (ovatosan adagoljuk, amig a teszta szepen osszeall)
  • hempergeteshez kokuszreszelek vagy orolt dio
Elkeszites:
  • A kekszet ledaraljuk, majd mindent egy nagy talba teszunk es osszegyurjuk.
  • Kis gombocokat formalunk, majd kokuszreszelekbe vagy dioba forgatjuk.

    Egy jo nagy talnyi adag lesz ebbol a mennyisegbol, de nalunk mar masnapra elfogyott:) Abbahagyhatatlan.
    A gyerekek nagyon rajartak.

    6 megjegyzés:

    Bianka írta...

    De szép lett a blogod :)

    És ezek a golyócskák, nyammm

    szepyke írta...

    Milyen szép lettél! Szerintem sokkal jobb a mostani háttér, mint az eddigi! Gyönyörű, tavaszi, napsütéses!:)

    egycsipet írta...

    Szoktam meggyet tenni a közepébe, de a tiéd jöhet anélkül is! Guszta gombóckák lettek! :))

    Edó írta...

    Bianka,Szepy,Egycsipet,koszonom:)

    Meggyeset en is szoktam,csak mas recepttel,az meg finomabb!

    Natimi írta...

    Edó!Köszi ezt a receptet!Én még sosem készítettem Isten tudja miért?Pedig nálunk mindenki imádja azt a pillanatot,amikor férjem belép ezzel a desszerttel az ajtón!:)Tehát most ennek az egyszerű receptnek köszönhetően ma délután Anettel el is készítjük!Szupi!

    Edó!Küldtem az e mailt egyik kedvenc receptemmel.Most megyek és írom a másikat!..csak keresem a képet:)

    Puszi,
    Timi

    Edó írta...

    Timi,koszi,megyek megnezem:)A gyerekek elvezik kesziteni,puszi!