2012. június 6., szerda

Zöldfűszeres túrókrém


A túrót ezer módon el lehet készíteni egy jó kis kencének, nem is kell hozzá sok minden, és gyorsan is megy. Most azokból készítettem, amik kéznél voltak, vagyis lementen az én csekély fűszerkertembe, és szedtem néhány friss fűszert.
Megsütöttem a szokásos tökmagos zsemlémet, megkentem túrókrémmel, felturbóztam zöldségekkel és csírával. Tökéletes volt.
Nagyon fincsi.

Hozzávalók:

  • 20 dkg zsírszegény tehéntúró
  • 1-2 evőkanál zsírszegény tejföl 
  • 1 teáskanál friss majoránna
  • 2 evőkanál metélőhagyma (snidling)
  • 1 evőkanál petrezselyemzöld
  • 1 teáskanál mustár
  • 1/2 mokkáskanál paprikakrém (lehetőleg házi)
  • só, bors
Elkészítése:
  • A fűszereket alaposan megmossuk és apróra vágjuk. Ezután hozzáadjuk a túróhoz a többi hozzávalóval együtt, összekavarjuk, és annyi tejfölt adunk hozzá, hogy krémes legyen.
  • Teljes kiörlésű kenyérrel és friss zöldségekkel fogyasztjuk.

1 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finom lehet reggelire vagy vacsira :)