2010. november 1., hétfő

38. VKF! - Emlékeztető!

Nos, elérkeztünk a 38. VKF! határidejének kb a  feléhez, pontosabban még 11 napig várom a recepteket reformételek kategóriában.

Nagyon sok recept beérkezett és én nem győzőm kapkodni a fejem, annyira szépeket alkottatok! Komolyan mondom, alig várom hogy mindet közzétegyem, mert akkor mindenki ámulni fog, hogy mennyire színes, ízes, ötletes ételeket lehet készíteni egészségesen. Nagyon örülök, hogy ezt a témát választottam, mert rengeteg ötletet kaptam (és még fogok), legszívesebben már az összeset elkészítettem volna:)) de nem akarom idő előtt lelőni a poént.
Végre lesz egy nagy csokornyi fantasztikus recept, szerintem sokan örülni fognak.

Szóval várom a további recepteket, ne feledjétek:

Főzzetek az egészségetekért!

Nincsenek megjegyzések: