2010. szeptember 27., hétfő

Ismét megkaptam!


Másodszor is sikerült meglepni pár kedves bloggertársnak és ismét nagyon tudok örülni. Ezt a díjat már régebben is megkaptam,de akkor más személyektől.

 A díj szabályai a következők:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogban.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam.
5. Tovább kell adnom 7 „blogbarátnak”.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Kedves IldyBecca és Szindi ! Nagyon jólesik, hogy úgy gondoljátok, hogy megérdemlem eme díjat. Örömet szereztetek nekem:) Természetesen küldöm én is nektek, hisz nap mint nap benézek hozzátok megcsodálni a gyönyörűségeket amiket készítetek. Köszönöm szépen.

7 dolog magamról: itt.

És akkor a mostani díjazottjaim, akiket nagyon szeretek mint embert is, és a blogjaik is eszméletlen szépek, sokat tanulhattam tőletek:

Hajnalka
Zsuzsika
Ottis
Alíz (Erdélyből)
Jutka
Egycsipet
Juci
Nea
 Fogadjátok szeretettel!

4 megjegyzés:

Jutka írta...

Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy :)

Ottis írta...

Köszönöm szépen Edó!

egycsipet írta...

Edó, nagyon szépen köszönöm, kedves vagy! :)))

reku írta...

Mna, itt sem vagyok első a sorban, de utólag fogadd szeretettel a díjat. :)