2010. szeptember 5., vasárnap

1 éves a főzőnaplóm!


2009, szeptember 4.-én, hosszas töprengés után, megszületett az első bejegyzés a blogomon. Örülök, hogy így döntöttem! Azóta már közel 300-nál tartok, 146 hűséges olvasóval és az eredménnyel nagyon elégedett vagyok.
Hogy megérte-e? IGEN,IGEN! Az igaz, hogy néha időigényes, de egyáltalán nem elvesztegetett idő, hisz minden bejegyzés nagyon hasznos, és úgy látom, hogy olvasóimnak is.
Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam, megismertem kedves embereket és ami még nagyon lényeges számomra: a blogom által kerültem az Erdélyi Konyha szerkesztő-munkatársai közé. Megismerhettem ezt a remek csapatot, nagyon szeretek velük dolgozni és őket is nagyon szeretem:)

Kedves olvasóim, köszönom, hogy velem vagytok, hogy hűségesen látogattok és ha szükségem van, segítetek. Én is sokat tanultam tőletek, sok kedves megjegyzést írtatok, amitől nemcsak mindig jókedvem lett, hanem néha még a szívemet is melengette.

Ezek után valaki még meg meri kérdezni, hogy megéri-e főzőnaplót vezetni? :P

14 megjegyzés:

szindi írta...

Gratulálok Edó!:)Írj még és persze készíts sok-sok finomságot!:)

Brigitta írta...

Gratulálok Edóka,további szép sikereket kívánok!:))

Gál Edith írta...

GRATULÁLOK!!!
Még sok boldog blogszülinapot kivánok!

Belly írta...

Gratulálok a logoshoz és a sikereidhez is,mert megérdemled!

Sok-sok évet még:-)

Ildy írta...

Boldog szülinapot!:)

Ms. Poppy írta...

Hajrá, hajrá! Sok ilyen termékeny, szép emlékű (blog)évet kívánok neked!

Andi írta...

Gratulálok!!!

Kiskukta írta...

Sok-sok évet még nektek!

Ottis írta...

Csak így tovább, hosszú blogéletet kívánok!

Alíz, Erdélyből írta...

További sikereket kivánok Gasztroblogesztánban az Erdélyi Konyhában és úgy egyáltalán az életben.

Bianka írta...

Gratulálok! Még sok ilyet kívánok :)

Vali írta...

Edokám!
Gratulálok a az elért sikeredhez. Így tovább.

Edó írta...

Lányok,köszönöm szépen a sok kedves gratulációt,nagyon aranyosak vagytok!:)

Kata írta...

Edó!
Gratulálok,és további sok sikert kívánok!!