2014. április 23., szerda

Epres tiramisu torta és házassági évforduló



A recept ugyanaz, mint itt, de ezúttal szív tortaként készítettem, 9. házassági évfordulónk alkalmából, ami éppen április 15.-én van.
Nagyon szeretjük a tiramisut, epresen méginkább, és hát színre is ez volt az alkalomhoz illő :) 
Vigyázat, tényleg nagyon hamar fogy! 

Egy fotó, házasságkötéskor...


És egy most, 9 évvel utána


Azóta sokkal szebb, sokkal boldogabb az életem, amióta ez a csodálatos férfi áll mellettem. És azt hiszem, ez egyre csak fokozódik, ahogy telnek az évek!

3 megjegyzés:

Kati írta...

Gratula, szépek, fiatalok vagytok, két szép gyerekkel :)

Gabriella írta...

Sok boldogságot Nektek még vagy 80 évig együtt! :)
Helyesek vagytok, és milyen kedvesen írt a párodról... A torta szuper, én is imádom!

Edó írta...

Köszi drága Kati!

Kedves Gabriella,köszönjük szépen!Hát bizony regényt tudnék írni az én páromról,és annyira szép lenne,hogy sokan el sem hinnék :) Nincs még egy ilyen férfi a földön! :)